Rannevoimatreeniä

Moro

Tällä viikolla on ollu vapaampaa treenien suhteen, tuli tänään testailtua ja treenailtua ranteita ja puristusvoimaa.

Liikkeet:
5 x 5 Fingertip push
3 x 7 Fingertip push up
3 x 10 Wrist push up
3 x 6 40 kg Gripper

Löysin tuollasen säädettävän puristimen halvalla, ni tuli ostettua siinä toivossa että sillä saisin tehtyä hypertrofista maksimivoimatreeniä (6-12 toistoa). Ja kyllähän sillä saan juurikin sitä tehtyä, tänään jaksoin 3 x 6 noitten sormipunnerrusten jälkeen tehdä, mutta meni tiistaina 3 x 8. Ei oikeen oo Captains of crush:lla edennyt puristusvoimatreeni, niin ajattelin että hypertrofinen treeni ois hyvää vaihtelua. Kumma ku välillä tuntunu että ennemminki heikentyny ku kasvanu maksimipuristusvoima. Noh nyt olen oppinut paremmin suunnittelemaan puristusvoimatreenin ohjelmaan.

Vähän on hirveä asento noissa Fingertip push liikkeissä, sitä vois vielä treenata niin, että se menee puhtaasti lankkuasennosta. Huomaa kyllä kaikissa liikkeissä miten oikea käsi on vahvempi, meinaa sormipunnerruksissa oikea tehdä liikkeen ennen vasenta. Sitä se teettää ku menee vasen kyynärnivel sijoiltaan ja repii ranteen koukistajalihaksia. 5.8.2014 meni sijoiltaan, erittäin hyvin on parantunut ja kuntoutunut. 🙂

Wrist rock on kans hyvä liike, ei tullu sitä tehtyä kun se sujuu niin hyvin. Tässä aikaisemassa artikkelissani näette kyseisen liikkeen ja perusteellisen lämmittelyn ranteille. Tänäänkin lämmittelin samankaltaisesti.

Ruista ranteeseen!

 

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s